sâmbătă, 26 septembrie 2009

toamna gri, cri cri cri


A venit toamna. De o luna deja.hmmm... da...dupa o vara total neproductiva aici pe litoral, a venit si toamna, plina de griji si de previziuni sumbre pentru bietii mangalioti. Si nu doar pentru ei. Eu una, ma lupt sa supravietuiesc si imi adun toate puterile, pentru ca trebuie sa-mi ajut si familia. In definitiv e casa in care stau, momentan e tot ce am.
astept concediul de saptamana viitoare visand ca sunt in vacanta pe un versant de munte, intr-o poienita verde, scaldandu-mi fata in soare, si ascultand linistea din jur. Sper sa fug totusi macar 2 zile, sa respir alt aer, aici ma sufoc. Nu mai pot. Refuz sa ma mai uit la stiri, iar atunci cand deschid televizorul ma rup de realitate uitandu-ma la Animal Planet sau alte canale tv asemanatoare. Mi-e greata de galagia din jur, de istericalele si fitele implanturilor cu silicon ratate, care vorbesc singure la camera, mi-e greata de circul care ne distrage atentia de la debandada in care traim de la o vreme incoace. Merg la serviciu tot cu pantofii de anul trecut, si pantaloni carpiti, dar nu ma crede nimeni ca nu mai am bani sa-mi iau haine noi, desi trebuie sa "am tinuta", sa fiu "prezentabila". Si nu mi-e rusine sa spun ca am purtat pe dedesubtul pantalonilor si dresuri ciupite... Si, din pacate, va fi muult mai rau de atat.Criza asta, partial grabita de media(parerea mea si nu numai a mea), a inceput sa usture rau. Dar scapa cine poate, nu-i asa, dragii mei? Ai lav iu ol, si stati linistiti, ca o sa traim si noi bine, candva. Va promit, dar nu cu limba de politician.

ps: data viitoare va spun chestii despre muzica. Asa, ca sa ne mai dregem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu