duminică, 1 noiembrie 2009

frig si muzici



Zilele astea frigul m-a tintuit nepermis de mult in casa. De fapt, si in casa este incredibil de frig, asa ca spre rusinea mea, am stat mai mult in pat, sub patura, si m-am holbat la tot felul jumatati de filme americane de doi bani. Simteam ca-mi paralizeaza degetele pe tastatura, asa ca m-am cam lipsit si de butonat( cu exceptia bloguitului, of course ;;), in schimb am tocit butoanele telecomenzii, din disperare ca nu am ce urmari la tv. De doua ori m-am imbracat sa ies pana in oras, dar m-am razgadit rapid, dupa o privire scurta pe fereastra:D.
Normal n-ar trebui ca cele cateva grade de afara sa ma afecteze asa tare, dar schimbarile astea bruste de temperatura mi-au dat organismul peste cap rau de tot. Inca nu m-am adaptat cu vantul asta rece, si mi-a intrat frigul in oase rau de tot. Si uite asa, imi dau seama ca am inca un motiv sa ma oftic pentru ca el nu e aici: n-are cine sa-mi tina de cald, domnule!!;)
Daca trupul fizic sufera de frig, m-am gandit sa-mi incalzesc macar sufletul cu ceva, si m-am apucat de cotrobait prin arhiva de CD-uri, pe net, prin calculator, si mi-am incropit un playlist.
Cap de lista Tori Amos cu noul album, "ABNORMALLY ATTRACTED TO SIN". Un album excelent, din punctul meu de vedere. Tori e aceeasi femeie fragila si in acelasi timp plina de forta, extraodinar de expresiva si de actuala.
Ce imi place mie la Tori Amos este felul in care canta: iti sopteste la ureche cu aer inocento-cinic ceea alte trupe s-ar apuca sa-ti urle in fata pe ritmuri salbatice si distors de chitara electrica. Melodia curge, iar textul se strecoara printre sunete: daca il intelegi, bine, daca nu...ghinion!:D Cel mai mult imi plac piesele "Welcome to England","Strong black vine","Flavor"(You must pick a side/Will you choose fear?/
Will you choose love?"), "Not Dying Today","Courtain call", "Police me", "Abnormally attracted to sin", "Ophelia" . Frumos de tot! Acum astept sa vad ce-i cu noul material, "Midwinter graces". Pana atunci, raman "anormal atrasa de pacat";).
In afara de Tori,am pus si niste Michael Jackson. Si nu pentru ca a murit si e iar la moda sa-l asculti, ci pentru ca eu il ascultam si inainte sa moara. Inca erau prezente in playlist-ul meu "Dirty Diana", "Give in to me" sau " Liberian girl" . Mi se pareau niste melodii incredibil de sexy, si visam in secret, in adolescenta,sa devin un soi de "dirty Diana", sfaramatoare de inimi. Na, am zis-o! Laugh your asses of!:P
Pe linga Michael am considerat ca merge si niste Kaki King, cu albumul "Dreaming of revenge", si, ca sa inchei lista, am adaugat si niste Glen Hansard si Marketa Irglova, cu piesele de pe coloana sonora a filmului meu preferat, "Once".
Cum toate piesele astea merg asezonate cu un ceai de scortisoara si lamaie, cu un strop de miere, ma duc sa-mi fac un ceai, sa-mi incalzesc si trupul. Nu de alta, dar pana saptamana viitoare cand ajunge iubitul la mine... ehe... mai e muulta muzica de ascultat.:))

Un comentariu: