duminică, 15 noiembrie 2009

muzul meu ( traducerea my muz)

Pentru cine nu reuseste sa desluseasca balbaiala mea in engleza, am tradus postul anterior, "my muz"
Uneori, in cautarea inspiratiei, imi intorc pasii catre camera roz, cu pereti roz, si-mi asez fundul amarat pe scaunul acela negru, de piele. Sunt acolo in pielea goala, si respir aerul fierbinte care-mi circula prin cap, si atunci iti aud vocea calda, care-mi sopteste ce sa scriu, ce sa cant.
Nu-ti fa griji, esti in siguranta in mine. Esti in siguranta, incuiat adanc, asemeni celei mai de pret comori pe care cineva o poate detine. Din cand in cand, te scot la lumina, doar sa te privesc, sa-mi reamintesc mie insami cum este sa fiu fericita, fie doar si pentru o secunda, cum este sa fiu eu, sa fiu intreaga. Am nevoie de secunda asta pentru a ma simti vie, pentru ca in intunericul in care traim, moartea miroase a superficialiate, si vreau ceva care sa fie adevar, macar pentru mine. Sufletul meu a stat contra mea, te-a infruntat si pe tine, si a dat de lumina. O lumina calda.
Asta e tot ce trebuie sa stii. Si sa mai stii ca nu-ti cer nimic in schimb. Ah, da…sa nu uit: nu sunt nici beata, nici pastilata cand scriu randurile astea…
… si nu mai sunt in camera roz. Sunt in camera mea, in pijamalele mele roz, cu starea mea de spirit violet, mainile care scriu durere… Iar o iau de la capat. Nu te mai ascunde. Nu ma mai apropii mai mult de atat.
Desi…inca te mai simt atingandu-ma, purtandu-ma departe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu