miercuri, 28 aprilie 2010

1 mai in vama





Astia pe la televizor ne tot aratau plajele jegoase din sudul litoralului, si oh!, si vai!, dar cat de mizerie este in Vama Veche, si "ce de gunoaie"...etc. Mai, eu azi am avut o zi libera, si fiind mult prea frumos afara ca sa stau ca tuta in casa, am dat o fuga in Vama Veche,in inspectie. Am vrut sa vad care e atomsfera, acum, pe ultima suta de metri, inainte de venirea turistilor.
Rezultatul vizitei? Pai vedeti si voi in poze: plaja proaspat curata si greblata, de la un capat la altul, toate terasele si shaormariile sunt in febra curateniei, se ciocane, se bocane, se pun prelate, afise, banere,se coloreaza, se finiseaza. Deci, o sa fie ok.
Acum, ce va fi in urma turistilor dupa week-end-ul asta...ramane de vazut.
Stuful era deschis deja, si m-am trezit bataindu-ma pe loc sprijinita de barca, in ritm de Placebo, cu gandul la noaptea de 1 mai.
Asadar, cei care vreti sa veniti, veniti. Marea si becul de la stuf va asteapta, carciumarii vamaioti, nu mai spun,:P, o sa fie si concerte, si beutura, si de toate. Nu va luati dupa stiristii astia carcotasi, ca mint. E foarte frumos la mare! Parol!
ps: avem asfalt si trotuare!(asta nu prea e in spiritul vamii, dar na, trebuie sa ne mai civilizam si noi, cica...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu