duminică, 30 mai 2010

de week-end






Desi teoretic ar trebui sa ma plictisesc, fiind in concediu,sincer, numai de plictiseala nu am timp. Spre exemplu, ieri, intre un mutat de mobila, un pictat de masti de carnaval si un cusut de maci pe rochita Ancai, am reusit sa ajung si la un vernisaj al unui grup de artisti din Mangalia, deschis la galeriile de arta ale Centrului de Afaceri Marea Neagra "President", din Mangalia. Printre cei care au expus tablouri se enumera Luiza Cala, Gabriel Tora, Nicolae Gageanu, Marcela Dabu.
Iar azi...Ei bine, am avut o duminica perfecta!! Mi-am impartit intreaga zi intre prieteni: de diminieata am pictat copii impreuna cu prietena mea Anca Dumitrascu, intr-o lume de poveste, la evenimentul organizat de ea si de "Fundatia Crestina Callatis", cu ocazia zilei internationale a copilului, iar dupa amiaza am avut o minunata intalnire cu o parte din colegii de liceu, pe care m-am bucurat enorm sa ii revad. Vremea a tinut cu noi, si ne-am lasat cu greu dusi pe la casele noastre, dupa ce ne-am incins la povesti nemuritoare si la depanat vise de viitor. Am avut o duminica perfecta, si sper sa mai am parte de astfel de duminici, alaturi de oameni pe care chiar merita sa ii iubesti si sa-i pretuiesti.





PS: Pentru mai multe poze de la ziua copilului, intrati si voi pe facebook:)

http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=49164&id=1634414995&ref=mf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu