luni, 28 iunie 2010

"tigara de dupa" Massive Attack"





Massive Attack la Bucuresti.Din nou. Zone Arena, 27 iunie 2010 :D. Nici nu stiu cu ce sa incep povestitul! Pentru ca nu mi-ar iesi pe gura(ma rog, din degete:P) decat epitete "diaconesti":SENZATIONAL!FANTASTIC! EXTRAORDINAR! ETC. Sa indrazneasca sa ma cotrazica vreunul dintre cei care au fost acolo.;) A fost a doua oara cand i-am vazut live pe cei de la Massive Attack. Daca si prima oara m-au impresionat placut, acum, sincer, au fost peste orice asteptari. Si au cantat "Angel"!O, da!
Show-ul a fost incredibil. Tot, de la efectele vizuale, pana la sonorizare. Inca de la primele acorduri, am uitat ca umblasem vreo ora pe jos ca sa caut locatia :),partial pentru ca am vrut sa ma plimb, partial ma ratacisem, am uita ca am stat 40 de min la coada pentru o cola, si m-am conectat direct la ce se intampla pe scena. Fiecare nota a sunat perfect. Publicul a cantat impreuna cu baietii celebrele "Safe from harm", "Unfinished simpathy","Future proof" , "Karmacoma", nu mai spun de "Angel", la care eu una am fost in extaz!! Lumea reactionat foarte bine si la piesele de pe noul album, cantate impreuna cu Martina Topley Bird. Se vedea ca lumea a venit cu temele facute.
Ar fi multe de spus, dar inca nu m-am trezit complet din reverie. Trebuie sa mai diger putin concertul de aseara.Deocamdata va arat aste cateva poze, si puneti mana si ascultati Massive Attack. Iar daca mai vin in Romania, si din groapa ma scol sa-i vad, daca n-oi mai fi:P!

2 comentarii:

  1. foarte tare! si eu simt exact la fel. am stat insa mult mai in fata. ma bucur ca si de mai dinspate s-a auzit bine. :) auzisem multe pareri dubioase despre cati tarani au fost si cat de proasta a fost sonorizarea. mie insa mi s-a parut geniala. pe stadion in 2008 a fost mai nasol. sunetul prea tare, vocile lor nu le-am auzit bine... dar... angeeeeeel ! superb!

    RăspundețiȘtergere
  2. mai, eu nu am auzit nimic de tarani sau sonorizare proasta:D. si da, a fost mai bine ca in 2008. muult mai bine!

    RăspundețiȘtergere