luni, 16 august 2010

de august




Am avut un august fierbinte, agitat, greu, haotic... Si inca nu s-a terminat! Am mai dat cate-o fuga si prin Vama Veche, dar nu prea mult, ca am alergie la cocalari cu cameasa scoasa jumate din pantaloni si pitzi cu rochite cu paiete, dar de cate ori am fost, am avut grija unde m-am dus. Adica acolo unde e rock. Unde e de fapt Vama. Ma bucur pentru ca ROCK'N GHENA ARE BACK, si pentru ca varmiu, Dan Georgescu e noul basist Byron(na, ca m-am dat mare;P). Si ma mai bucur ca pana la urma o sa reusesc sa ajung in vacanta in Spania, sau ca pot sa-mi fac de cap cum am eu chef, fara sa dau socoteala nimanui.

Da. Si ce ziceam? Aaa, ca mai e putin si trece vara. Inca nu stiu daca merg la Stuffstock. Mai degraba fac o miniexcursie prin alte parti... Vad eu unde.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu