duminică, 17 octombrie 2010

a traveller's journal



Hola, banditos! va simteti bine? ca eu una...cica ma simt MINUNAT!!m-am intors acasa(damn!) dupa o calatorie minunata in Spania,in zona orasului Malaga, mai precis in Fuengirola, o calatorie pentru sufletul meu, asa cum imi place sa apun ca a fost. Trebuie sa-i multumesc din suflet prietenei mele Elena, pentru o asemenea ocazie, cu care ciine stie cand naiba o sa ma mai intalnesc.
Ce sa va spun, ochii mei au inghitit cu o foame de lup fiecare coltisor de stanca, fiecare palmier, cactus, trandafir japonez, scoica, raza de soare care le-au iesit in cale. Aparatul foto, nu mai spun, forjat la max!:))Sunt destule poze si pe facebook, si pe flickr, de vazut. "Maare chestie"(ar spune unii, dand ochii peste cap,"ai fost si tu in Spania"! Pai, hombre, pentru mine e o mare chestie! Si mi-a placut la nebunie.
Mai mare a fost socul cand m-am intors in tara, unde, sincer, imi era groaza sa ma intorc. Am supravietuit calatoriei cu avionul, de care mi-era o frica de nu se poate:P, iar la intoarcere m-am trezit brusc la realitate, cand am vazut , in avion, o tiganca bagandu-se sa doarma sub scaune, pe jos, pentru ca nu putea sa doarma pe scaun, ii era incomod. Ah, dar vai, uitasem: welcome to Romania!
Una peste alta, vorba varului meu, noi nu vom ajunge la nivelul Spaniei nici intr-o suta de ani! Imi pare rau s-o spun, nu credeam ca voi ajunge vreodata sa spun asta, mai ales pentru ca eu mereu am incercat sa arat ca avem o tara minunata. Avem, pacat insa, unii dintre noi distrug tot ceea ce avem frumos in ea. Spaniolii au grija de tot ce-i inconjoara, de case, de mediu, de ei insisi. Noi, in schimb... Sa moara capra vecinului, mama ei de capra!!! In fine, o sa mai revin eu cu povesti de-acolo. Acum stau o clipa sa-mi revin. Pup iu all!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu