vineri, 16 octombrie 2009

continuare de octombrie...sau "cum mi-am petrecut ultimul concediu pe anul asta"


Vad ca lumea s-a luat de mine ca am scris prea putin despre calatoria mea la Iasi:P!! Pai...acuma... chiar vreti sa va spun cum a fost singura cu pretenul la el in garsoniera?:)))ha!
O sa va povestesc(despre calatorie, evident), asa cum stiu eu mai bine:). Asta e episodul 1.
Mi-am pregatit bagajul cu vreo 2 zile inainte, si m-am pregatit si psihic pentru drumul infernal Constanta-Iasi. Multi dintre noi au vazut minunatele trenuri care circula acum pe ruta asa. Da, arata bine. Da, sunt ok, pentru un drum de cel mult 2 ore. Dar cine a calatorit noaptea cu ele, si-a blestemat soarta. Bineinteles ca si eu. Prin geamul prafuit(ca sa nu spun jegos), peisajul se vedea dezolant: seceta cat vezi cu ochii, de la Constanta pana unde am mers pe lumina si se putea vedea (adica pana pe la Tecuci). Am mers langa o tanti care bea bere, "de sete", si m-am plictisit ingrozitor. Tot drumul! Odata ajunsa in Iasi...ei bine...another life, another movie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu