joi, 13 mai 2010

ziua eroilor neamului la Mangalia



Trebuie sa recunosc faptul ca, spre marea mea rusine, pana acum nu dadeam nici un fel de importanta sarbatoririi eroilor acestei amarate si mult prea incercate tari. Insa astazi am fost prezenta acolo la invitatia vicepresedintelui Ligii Navale Romane, filiala Mangalia, pentru a face cateva fotografii pentru site-ul asociatiei.
A fost superb! Totul a fost foarte bine organizat, a fost destul de emotionant, si sinecer, a fost peste asteptarile mele. Cel mai emotionant moment a fost arborarea steagului, care s-a sincronizat cu clopotele bisericii, de la ora 12, apoi parada militara. A fost si lume destul de multa, asa ca se poate spune ca a fost un eveniment reusit. Am realizat inca o data cat de putine stiu, cat de ignoranta sunt, si ma bucur sincer ca am fost acolo, si mi-am propus ca de acum sa-mi amintesc. Sa-mi amintesc de ei, de eroi. Cinste lor, si Dumnezeu sa-i ierte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu