joi, 20 septembrie 2012

(Mi) am revenit!!!

Bine v-am regasit! Am tot promis, atat mie, cat si celor care urmareau acest blog, atatia cati erau, ca o sa ma reapuc de scris. Ce o sa postez aici, inca nu stiu. Probabil o sa tina de inspiratia de moment, doar ma stiti cum sunt... In primul rand, o sa pun poze. Da , eu sunt ala mic de sclipeste mult(un japonez in vancanta, non stop cu aparatul foto in mana). Daca tot am timp, acum, o sa incerc sa il utilizez cu folos, si nu neaparat in folosul meu. Am inceput actiunea inca de acum vreo 2 duminici, cand am inceput sa strang material pentru viitoarele postari. Am luat aparatul sub aripa, si am luat orasul la pas. Vreme frumoasa, o inghetata, o napolitana, o sticla cu apa...si iaca poze(cateva, asa, de pofta):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu