vineri, 22 februarie 2013

lucru manual

V-am promis in articolul precedent, luna aceasta, ca voi reveni asupra subiectului "handmade". Se pare ca, in ultima vreme, curentul asa zis "handmade", sau in traducere libera, "facut de mana", este foarte la moda. Asta ca sa nu exagerez cand spun ca e o adevarata isterie dupa articole lucrate manual, originale, si, daca se poate, chiar unicat. In fine...poate va intrebati ce legatura am eu cu asta. pai am, pentru ca, lasandu-ma pe mine la o parte, am o familie foarte talentata, indemanatica, si care ar trebui sa exploateze acest talent. Iata-ne, asadar, intr-o piata oarecum saturata de bloguri si pagini de facebook pline de produse handmade, mai mult sau mai putin frumoase si/sau utile, mai mult sau mai putin bine lucrate, incercandu-ne norocul. "Mobilizare generala", am zis! mama, tata, bunica, (evident ca si eu), punem mana la treaba!Ce a iesit pana acum, vedeti si voi! ce urmeaza, vedem noi, cu totii! Pupici ,va asteptam alaturi de noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu