duminică, 23 noiembrie 2014

Biscuiti cu seminte, telemea de oaie si tarate de ovaz

Da...M-a apucat iar pofta de gatit. Si de scris. Am facut asta seara niste biscuiti, asa cum imi doream sa fac, mai demult. Adica ceva gen gustare, sa putem lua la noi, la pachet, eu si prietenul meu, sa avem ceva de rontait, la serviciu, pentru zilele aglomerate, cand nu apucam sa stam la masa. Tot cumparam niste biscuiti, ce-i drept gustosi, dar cam scumpi, si pana la urma mi-am zis "dar ce, eu nu pot sa fac acasa, asa ceva?" Si am incercat. Am cautat tot felul de retete mai mult sau mai putin intersante, si pana la urma am decis sa nascocesc eu ceva, cu ce am prin casa(Ca de obicei!:))). Iata ce am utilizat la compozitie: -3 oua(2 aluat, 1 pt dat pe deasupra) -o lingurita de sare -2 linguri branza rasa(telemea sarata, maturata, de oaie) -1 lingura susan, -1 lingurita mac+chimen -1 lingura seminte de in -1 lingura seminte floarea soarelui -1 cana cu varf tarate de ovaz - faina cat cuprinde(in completare) -1 plic drojdie -200 gr margarina(puteti folosi si unt) Am amestecat ingredientele uscate, am pus si o lingura din branza rasa, ouale, margarina topita si am amestecat bine compozitia. Ca sa se lege mai bine, si fie coca numai buna de intins, am mai completat cu faina alba, cat cuprinde. Am mai framantat aluatul, care nu trebuie sa fie foarte tare, si l-am lasat jumatate de ora sa se odihneasca. Apoi, am intins foile, am taiat biscutii cu forme diverse, si i-am copt la cuptor, la foc moderat. Au iesit ca un fel de crochete/saratele cu seminte, fragede si gustoase! Sper sa incercati si voi, si sa va placa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu