miercuri, 10 martie 2010

care primavara, bre?!?




Ce ziceam eu acum vreo saptamana? Ca vine primavara? Si voi chiar m-ati crezut?! Pfuai, da' mai nou, nu mai cred nici eu!:))
Dar vai, cum sa-mi doresc sa iasa un pic de sooaarre, sa bata un pic de vanticel caaalld, cand bate foarte bine crivatul, si cand ninge atat, dar aaattaaatt de splendid?! Ce puteam sa-mi doresc mai mult de 8 martie, cand, in loc sa merg la restaurant cu fetele, sa ne imbatam crita si sa smulgem carpele de pe stripperi,am putut foarte bine sa merg acasa si sa ma bag direct sub patura, dupa ce am privit cu disperare pe fereastra cum se asterne peste tot un strat gros de omat? Doamne, dar cum se poate? Dimineata de 9 martie, in loc sa ma doara capul de la bautura si dezmat, m-a luat cu dureri de cap cand am vazut ce-i afara!! Pune iar cojoaca de iarna, trage ciubotele imblanite, baga nasul in fular si misca-ti fundul la munca! Haidaaaa!! Si ciocul mic, fiindca iarna nu s-a terminat. Unde te crezi, la maare??
mda... vine vine priiima-va-ra...se asteeeerneee-n toa-a-ta tara...vijelie pe campii, hai la sa-ni-us co-pii..iihiiii:(((((!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu