marți, 6 aprilie 2010

turism




N-am scris de ceva vreme p-aici...Nu ca n-am avut timp, sau n-am avut ce, dar pur si simplu n-am avut chef. Si cred ca nici inspiratie. Dar o sa-mi storc putin neuronul, sa va povestesc ce-am mai facut in luna asta , de la ultima zapada.:)
La sfarsitul lui Martie am avut concediu.Iar(hihi):). Si dupa ce am frecat luleaua de-aiurea aproape ambele saptamani, in ultimele zile de concediu am decis sa fac ceva util, si am mers cu tata la Targul de Turism de Primavara, de la Romexpo, din Bucuresti. Si vai, cat de "dor" imi era mie de Bucurestiul prafuit, de claxoane, de picamere!! Nici nu va imaginati! M-a zapacit de cap. Sunt un caz clasic de fata de provincie aterizata intr-un oras mare, care nu se poate adapta. Am stat atatia ani in Iasi, care-i tot oras mare, tot in renovare(mai nou), dar nu-i aceeasi nebuneala.
In fine, la targ am avut cateva surprize placute, sincer, legate de turismul rural de la noi, am descoperit si cateva locatii inedite , bune de vizitat, ca de exemplu: www.arsenalpark.ro . Sunt atat de multe de vazut in tarisoara asta!
In schimb, m-a dezamagit enorm reprezentarea litoraluilui romanesc. Nu mai spun de Hotel President din Mangalia, care avea un stand total lipsit de culoare, si care nu te atragea in nici un fel.:( Erau cativa tour operatori care aveau incluse in portofoliul de produse si locatii din statiunile din sudul litoraluilui, parca am vazut cate ceva si din Mamaia, dar in orice caz, slabut. In schimb Bulgaria, frate, in cap ne stateau bulgarii! Omniprezenti! Si in plus, zona ardealului, de la noi, la fel, foarte foarte bine reprezentata. Pacat ca erau cam multe pliante in limba maghiara.:D. Cred ca uitasera unde isi prezinta marfa!
Multa lume si destul de multe standuri de unde sa alegi, numai bani sa fie!
oricum, vizita asta mi-a fost mai mult decat de folos. am acum la indemana o baza de date de...fara gluma...probabil cel putin 200 de locatii demne de vizitat, pensiuni, hoteluri, moteluri, si sper sa ajung si eu in macar cateva din ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu