duminică, 5 iunie 2011

SCRISOARE CATRE PRIETENI(31 mai 2011)




e doar o zi cu cer partial noros, si bate o briza de vara timpurie. o cafea si un pachet de carti. radio paradise, pe fundal, cu muzici frumoase , care te poarta pe nevazute in lumea coplesitore a amintirilor. stii, chiar daca esti tanar, poti avea amintiri care sa te copleseasca, la un momentdat. sau poti avea asteptari care sa te motiveze.
Draga mea verisoara,sa-ti traiasca bulgarasul de viata pe care ni l-ai daruit azi.Colega mea draga Livia, sa te vad sanatoasa si iesita din comun;)! my love, tie ce sa-ti spun? iubirea nu muta muntii , cum se spune, cel mult iti muta perspectiva la un alt nivel.
Vata de zahar pe un betisor de brad, topita de vantul cald, lipindu-mi-se de degete. o cafea amara cu un strop de lapte, un puf de nori icetosati si sarati de deasupra marii. pot citi ei ganduri? pot ei privi dincolo , sa vada ce este inauntru cu adevarat? sau vad doar aerul sarat?
zgomotul de valuri sparge linistea din jur, dar n-am venit sa ascult liniste. nu a fost zi de plaja, dar am baut o cafea la terasa, in ziua mea libera.:) kiss u all:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu